Fjärde statsmakten... snart, kanske

I det senaste inlägget nämnde jag lite vad jag tyckte om modebloggadet och ja jag tycker helt enkelt bloggar som är i likhet med blondinbellas är tråkiga. Och idag har jag tagit tag och kollat efter något som intresserar mig istället för att  lägga ner tid på att bara klaga. Och jag hittade efter lite googlande http://researcher.se/archives/2006/05/street-fashion-roligare/ . Jusst det inlägget är från 2006 ( fanns bloggar då?!) Men ack så vettig snubben som har sidan verkar  vara (läste andra inlägg med han).  Han la i allafall ut några bloggsidor där bloggarna är mer aktiva i sitt intresse, alltså trendpsanare som är ute i världens städer och fotar olika människor med olika stilar. Det är sjukt vad folk är bra på att klä sig stilrent.

Hittade även intressant länk där anågende bloggvärldens växande påverkan i samhället:
http://www.aftonbladet.se/debatt/article3008464.ab
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0