Tillbaks

Kom tillbaks till Hallsberg  för två veckor sedan.  Har alltså inte skrivit här på ca 9 månader nu.
Det har varit en upplevelse må jag säga! Specielt sista halvåret  då jag fick bo med mina goa nya vänner.
Har också fått mer nya vänner från andra delar av världen vilket jag är otroligt glad över. Man har lärt sig (nåja lite mer allmänbildad är man nog iaf) djupare om hur folk lever i andra kulturer och fått dela med sig för andra hur det är att leva här.  London är ju en väldigt mångkulturell stad vilket är bara positivt! Gud vad deprimerande det hade vart att bara träffa på konservativa och sexistiska engelskmän! skämt åt sido ( men några av dom finns de.)  Frågan är vart man tar sig näst och när.


"I think it is important to go out and discover what an extraordinary world we have, and the people who live in it, and to broaden our minds instead of to narrow them. The thing about a real journey is that you have to lose control of it. You cant control an adventure. You have to give yourself in to accepting whatever experience is round the corner. And you never have any idea what that might be." Ewan McGregor

Kommentarer
Postat av: Lina

hallåå... uppdatera mer ;(

2008-05-21 @ 22:59:00
URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0