Kultur



Ikväll såg jag sista avsnittet av säsong 1 av Twin peaks. Jag har gått och suktat över den här serien sen jag var kanske 3 år hoho. Jag minns att jag låg i mammas säng och kollade serien och att den var läskig. Det som fått mig att tänka och påminas om den genom åren är introt! Kanske världens finaste melodi. Sen jusst klippet jag har här under med fågeln.  Bästa serien som visats kan jag tro. Hela konceptet är magiskt:  Udda figurer, vacker musik, humor, sorg, skräck...






Från det ena till det andra:


I Torsdags hände de bästa som hänt Sveriges festival liv på länge. West coast riot var igång! Och bästaste staden också, Göööteborggg. Frihahmnen var packad som en sillburk  med 10 000 härliga människor :)  Lite regn på dagen kommer jag ihåg nu när jag tänker efter det klarnade det upp senare.  Träffade lite bekanta och annat där. Fick även NOFX tröja av Jeremias som var där och sålde merch (jobbade åt han på Sweden rock:) 

Sen på natten när allt var slut fick jag åka hem själv med natttåget för mina vänner skulle på en annan festival dagen efter. Tyckte det var skönt att knalla omkring sj i göteborg en sommarnatt. Sen låg jag och kollade upp på himlen vid tågstationen i två timmar. Var massa andra festivalbesökare omkring som också skulle hem. 



 Ja jädrar vad jag sjung med här haha!  Små killarna brevid kollade lite skrämda. Well vad ska man säga,vad väldigt pepp och lagom lullig :)

                                                                   Här dansades det rejält, hela marken gungade! :)Anna och jag satt ner på Tiger Army. Det var något fel på deras basannläggning så det lät inte allt för bra :(


        


Kommentarer
Postat av: Tia

men va väl. fick du se flogging molly också avis

2008-12-04 @ 10:33:51
URL: http://worstmixtapeever.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0