Angående bloggandet

Ja det går ju inte att missa allt prat om modebloggandet, och det går ju inte att INTE ha en åsikt om detta.  På grund av brist på annat för sig höhö så kan ju jag lägga 5- 10 minuter att skriva av mig lite om jusst detta. Var precis inne första gången och kollade in en av de populära bloggarna Blondinbella. Okej kan säga att hennes ämnen på sidan inte är något som ligger mig nära i hjärtat, eller något som jag känner få ut något av ( jo älskar kläder och skor men jusst denna genrer ligger inte lika högt på min topp-lista), men ja nu finns ju den där och den är tydligen väldigt poppis. Antaligen stor del är av fåfänga tjejer mellan 14 och 25 år.  Kan tycka det är lite fjantigt (jo fjantigt är en bra beskrivning av det) med tjejer som håller med att lägga ner tid på att försöka vara så mycket inne att de missar massa annat  här i världen. Samtidigt är det ju bra att man har ett intresse...eehm... Nej men seriöst det finns några andra man skulle kunna störa sig på mera kring bloggandet då, Jo de som skriver inte så hemligt avundsjuka och inte så intelligenta inlägg om andra bloggare. Visst alla har rätt till en åsikt, men kom igen har sett en del riktiga pinsamma inlägg där den som ska klaga helt klart  är en 17 årig tjej som inte hittat sig själv helt ännu!

My point is, Det finns så mycket mer i världen!  och detta är bara ett litet korn på stranden. P U N K T


Kommentarer
Postat av: annett

klok du e natha! :D

2008-07-10 @ 20:18:07
URL: http://nettplett.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller fullständigt med :)

2008-07-15 @ 15:18:02
URL: http://linabullar.blogg.se/
Postat av: rainhole

haha "ett litet korn på stranden" det är något fel med det citatet :P kan inte minnas hur man säger det? :D



2008-07-17 @ 18:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0