Sunday morning


Ännu en söndag och som vanligt sitter man vid den här tiden vid datorn och hittar nya sätt att roa sig på. Som att skaffa en blogg höhö (det trodde jag aldrig för ett år sen). Ganska skönt att skriva av sig ibland. Idag är det också lagligt att sitta inne eftersom vädret varken visar något inslag av blått eller gult. Dock är inte den inställningen så bra med tanke på att jag hela tiden stävar efter ett sundare och smalare liv haha. Så nu borde jag igentligen inte sitta här utan hitta någon spännande väg att promenera på.













 




Kommentarer
Postat av: Lina

hihi nu jag hittat till din blogg ;) ska läsa den varje dag:P Men nu ska jag krypa ner i min soffa och äta kladdkaka.. är bakis å trött...:P

2007-07-08 @ 17:08:05
URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0